جانم به فدای رهبر

خدایا خودت به فریادمان برس

جانم به فدای رهبر

خدایا خودت به فریادمان برس

جانم به فدای رهبر

گفتنی هارا باید گفت شاید با گفتنش کمی آرام شویم
حمیدرضاکریمی

آخرین نظرات
  • ۱۷ آذر ۰۲، ۲۲:۵۵ - امی
    .
نویسندگان

با عرض سلام ادب احترام خدمت فارسی زبانها و ایرانیهای عزیزم که خارج از این کشور دارند زندگی میکنند و هراز گاهی یه نگاهی به وبلاگ من می اندازند 

من از شما دوستان عزیز درخواست دارم درصورت امکان هر کسی که از هر کشوری یا شهر داخل میهن خودم جمهوری اسلامی ایران پهناور زندگی میکنند و گاهی یه نگاهی به این وبلاگ می اندازند درخواست دارم  که نظریه برام بگذارند تا برای بهتر شدن این وبلاگ  کمک حال من باشند پس اگر شما هر مطلبی دوست داریند بخونیند برای من پیام بگذاریند

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی